Rabobank Krimpenerwaard Ledenbijeenkomst 2017

Op vrijdag 3 November vond de jaarlijkse Ledenbijeenkomst plaats van de Rabobank Krimpenerwaard in sporthal de Bakwetering in Lekkerkerk. Dit jaar was de traditionele ledenbijeenkomst van de bank echter in een nieuw jasje gestoken. De opzet bestond dit jaar uit een dinershow met acts van lokale stichtingen en verenigingen die de Rabobank financieel steunt. Gedurende de avond konden de gasten naast deze acts ook genieten van een fantastisch driegangen diner en optredens van niemand minder dan Joke Bruis.

Een dag later werden in dezelfde zaal de sportprijzen uitgereikt van de Rabobank Krimpenerwaard. Dit jaar was het de 15e editie van de uitreking van deze prijzen en maar liefst 4800 mensen hadden hun stem uitgebracht op hun favoriete sporter of sportteam. Naast de uitreiking van de prijzen waren er nog spectaculaire demo's van verschillende sportteams te zien. De avond werd gepresenteerd door Gregory Sedoc, die zelf als topsporter (hordelopen) veel ervaringen kon delen met de aanwezige sporters.

Omdat de sporthal natuurlijk ook in gebruik is als locatie voor gymlessen kon er op vrijdag pas om 11.00 begonnen worden met de opbouw. In amper 7 uur tijd is de techniek geinstalleerd, de sporthal voorzien van vloerbedekking en zijn alle tafels geplaatst en gedekt. Dit uiterst krappe opbouwschema was mogelijk dankzij de uitstekende samenwerking met Het Koetshuis Partyservice en de beheerders van de locatie.

De lichtset bestond uit een witte achterwand die aangelicht werd en zodoende tijdens de show van kleur kon verwisselen. Daarnaast hebben we alle tafels individueel uitgelicht en aanvullende showverlichting ingezet om het dinershow gevoel te creëren. Om alle bezoekers van perfect geluid te voorzien hebben we een uitgebreid L'acoustics audiosysteem ingezet. De films en presentaties waren voor iedereen goed te zien dankzij een 5 meter breed projectiescherm waarop wij geprojecteerd hebben met een krachtige projector.

Wij danken de organisatie voor het vertrouwen in ons en voor de prettige samenwerking!

ATG weet ons altijd weer positief te verrassen met super diensten en oplossingen.

Marcia Sellenraad, Rabobank Krimpenerwaard