Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden Clubkas Campagne 2017

In het voorjaar van 2017 organiseerde Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden de jaarlijkse Rabobank Clubkas Campagne.

De 16.000 leden van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden mogen elk jaar hun stem uitbrengen op de deelnemende clubs die zij een warm hart toedragen en zo € 100.000,- verdelen. De stemmen zijn geld waard, hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, hoe meer geld deze krijgt.

Dit jaar konden de leden van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden van 28 maart tot en met 11 april stemmen op hun favoriete clubs. Tussen 12 en 21 april 2017 bezochten de Rabobank ambassadeurs acht plaatsen in de regio: voetbalvereniging Stedoco in Hoornaar, zuivelboerderij de Kuiper in Giessenburg, hockeyclub Rapid in Gorinchem, de voetbalvereniging in Nieuw-Lekkerland, het Stedelijk Museum in Vianen, voetbalvereniging LRC in Leerdam, streekcentrum het Ooievaarsdorp in Groot-Ammers en de voetbalvereniging in Ameide.

In opdracht van Multistar productions mochten wij de techniek faciliteren voor al deze bijeenkomsten. De locaties liepen sterk uiteen en voor ons was het de uitdaging om ervoor te zorgen dat op elke locatie de techniek weer goed voor elkaar was. Dat is zeker gelukt en wij kijken dan ook terug op een serie mooie evenementen met vele blije winnaars!