Lach voor een dag gala 2016

De Hallen Studio’s in Amsterdam waren maandagavond 12 december het decor voor het tweede Lach voor een Dag Gala. Tijdens het gala is er een bedrag van € 71.200,00 opgehaald. De ruim 250 gasten hebben genoten van een voortreffelijke maaltijd en het diverse programma. Onder andere Karin Bloemen, Jim Bakkum, K-otic en Ben Cramer traden belangeloos op.

Stichting Lach voor een Dag bestaat inmiddels vier jaar en is mede opgericht door Van Hoorne Entertainment. Het bedrijf financiert de stichting gedeeltelijk. Naast deze financiële bijdrage is er jaarlijks een gala dat zorgt voor de verdere financiële onderbouwing. De stichting heeft tot doel om kinderen die ernstig of terminaal ziek zijn een wensdag te geven rondom één van de Van Hoorne producties. Veelal betekent dit dat ze met een limousine naar het theater gaan en als VIP met de hele familie een prachtige dag beleven.

Wij waren als sponsor betrokken bij dit bijzondere project en hebben hier met veel plezier aan mee gewerkt.