AFAS Sprookjesconcert

Tijdens het Pinksterweekend vond in de Evenementenhal Gorinchem het AFAS Sprookjesconcert 2013 plaats. Verdeeld over drie dagen hebben 25.000 bezoekers genoten van hun favoriete sprookjes zoals Doornroosje, Roodkapje en Klein Duimpje. In opdracht van Van Hoorne Entertainment verzorgde ATG AV alle techniek voor dit evenement. De geluidsset bestond uit een Meyer Sound systeem van Milo, M'elodie, 700-HP & CQ-1 kasten. Dankzij dit uitstekende systeem konden de bezoekers overal in de zaal maximaal genieten van het concert. De lichtset bestond uit Clay paky & Martin moving-heads, ACL sets, blinders en een grote hoeveelheid conventionele en LED armaturen. Ook de Video, Podium en Rigging faciliteiten hebben wij mogen leveren. Het resultaat was een uiterst succesvolle productie met vele betoverde bezoekers!