ATG Audiovisueel sponsor van Alpe D'HuZes

Algemeen

Op 1 juni 2017 gaan bijna 5.000 mensen hardlopend, wandelend of fietsend de Alpe d’Huez beklimmen. Allemaal met hetzelfde doel: een bijdrage leveren aan de strijd tegen kanker. Voorafgaand aan de actie Alpe d’HuZes vindt op 11 maart een landelijke deelnemersdag plaats in de Evenementenhal Gorinchem. ATG Audiovisueel is als sponsor betrokken bij dit initiatief en faciliteert de audiovisuele techniek.

‘’Toen we gevraagd werden als sponsor hoefden we daar niet lang over na te denken. Vrijwel iedereen heeft in zijn omgeving voorbeelden van de verschrikkelijke impact die de ziekte kanker kan hebben. Wij zijn dankbaar dat wij op deze manier een kleine bijdrage kunnen leveren aan Alpe D’HuZes en het KWF’’

Harmen Daniëls, ATG Audiovisueel

Alpe d’HuZes is een actie waarbij deelnemers onder het motto ‘opgeven is geen optie’ op één dag tot maximaal zes keer de legendarische Alpe d’Huez beklimmen om zoveel mogelijk geld in te zamelen in de strijd tegen kanker. Met de opbrengsten wordt wetenschappelijk onderzoek naar kanker ondersteund, met als doel de ziekte onder controle te krijgen, zodat er in de toekomst niemand meer dood gaat aan kanker.

Tijdens de informatiedag krijgen deelnemers uitleg over het verloop van het daadwerkelijke evenement. Verder wordt er informatie verstrekt over medische verzorging, rijwielonderhoud, sponsorwerving, vrijwilligers en geldbesteding. Ook komen deelnemers met elkaar in contact om informatie en persoonlijke verhalen te delen.

Meer informatie over Alpe D'HuZes is te vinden op www.opgevenisgeenoptie.nl

Datum

Deze website gebruikt cookies

Door gebruik te maken van deze website accepteert u dat wij cookies gebruiken om onze website te optimaliseren.